T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ANKARA / KEÇİÖREN - Keçiören Şehit Arif Çakır Ortaokulu

Haberler

Ekm

Sınavı kazanan öğrencilerimizi kutlar başarılarının devamını dileriz.

Ekm

İSKİTLER MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ tarafından 8.sınıf öğrencilerimize tanıtım amaçlı sunum yapılmıştır.

Eyl

Eyl

Haz

   2022/2023 Eğitim ve öğretim yılı okullararası Keçiören İlçe Futbol Birinciliği turnuvasında Küçük Erkek Futbol Takımımız Grup 1.si olarak Finallere katılmış Finaller sonucu Keçiören İlçe 3.sü olmuştur, Bu yeni okulumuzda Futbol takımımızın aldığı ilk derecedir.Okul takımımız madalya ve Kupasını İlçe Kaymakamımızında katıldığı ödül töreni ile almıştır, öğrencilerimizi başarılarından dolayı tebrik ederiz...

Haz

   Okulumuz 8.sınıflara Liselere Giriş Sınavında başarılar dileriz.

Haz

   Okulumuzca organize edilen Fen Bilgisi Öğretmeni Teoman GİDER tarafından düzenlenen 5.sınıflar ve 7.sınıflar şubeler arası bilgi yarışmasını 5.sınıflardan 5/G sınıfı 7.sınıflardan 7/B sınıfı tüm soruları doğru cevaplayarak 1. olmuşlardır. Öğrencilerimizi başarılarından dolayı tebrik ederiz.

Kas

   Okulumuz tarafından yürütülen Haftanın Örnek Öğrencileri ve Ayın Sınıfı Projesi kapsamında 29 Mayıs-2 Haziran tarihleri için seçilen öğrencilerimize başarı sertifikaları verilmiştir.

May

   Gazi Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu bünyesinde Prof. Dr. Burcu ERTİT TAŞTAN yürütücülüğündeki “Minik Ellere Diş Fırçalama Etkinliği” isimli sosyal sorumluluk projsi kapsamında 22.05.2023 tarihinde Öğr. Gör. Dr. İsmet Çelebi,  Öğr. Gör. Dr. Orhan KAZAN ve Öğr. Gör. İlknur BAKIR danışmanlığında öğrenci ve öğretmenlerimize Diş Hekimlerimiz Öğr. Gör. Dr. Orhan KAZAN ve Öğr. Gör. İlknur BAKIR tarafından “Ağız ve Diş Sağlığı” konulu seminer verilmiştir.

May

Küçük Erkekler Futbol Turnuvasında Okul Dereceleri:

  1. 6/B
  2. 6/F
  3. 5/C
  4. 5/D 

Sınıflarımızı başarılarından dolayı tebrik ederiyoruz.

Nis

KÜÇÜK KIZLAR OKUL SIRALAMASI

1.6/F ELİF DİNÇSOY

2.6/B ELİF SEZEN

3.5/A RÜYA AKSU

YILDIZ KIZLAR OKUL SIRALAMASI

1.7/D AYBÜKE BEREN ÖZDEMİR

2.8/D BERRA MELİS GÖKGÖZ.

3.7/E BELİNAY COŞKUN

KÜÇÜK ERKEKLER OKUL SIRALAMASI

1. 6/H ALİ HAKTAN AYGÜN

2. 6/B BURAK YAZICI

3. 6/G AHMET KEPEZ

YILDIZ ERKEKLER OKUL SIRALAMASI

 1. 7/D ÇINAR KERTİŞ

 2. 7/C MERT KAZAN

 3. 7/E EMİR YETER  

Nis

Okulumuz Anasınıfı –G-Şubesi öğretmenimiz Fatma AYGÜN'ün kuruculuğunu yaptığı Atölyede Biz Varız Projesi Aralık ayı itibariyle çalışmalarına başladı...

Ara

   TÜRK BÜYÜKLERİYLE KODLAMA PROJESİ okulumuz anasınıfı öğretmenlerinden Fatma AYGÜN ve projenin ülkemizin diğer şehirlerinden toplam 10  öğretmen ile eTwinning platformunda uygulanıyor.

   Okulöncesi ve ilkokul kademesinde eğitimde kodlamanın temellerinin erken yaşta keşfedilmesi, 4-11 yaş çocuğunun  kodlamayı daha kolay bir şekilde özümseyebilmesini ve öğrenebilmesini  sağlamak.

   Okulöncesi ve ilkokul kademesinde kodlamayı verirken Türk büyüklerimizi eserleri ile tanıtırken Türk büyüklerimizi öğrenmelerini sağlamak.

   Eğitimde var olan milli değerler bilincimizi oluşturmayı ve korumayı  oyun yoluyla kodlamayı kullanarak çocukların öğrenmelerini sağlamak.Web2 araçları ile uzaktan eğitim sürecini destekleyecek çalışmalar da kodlama ile Türk Büyüklerimizin tanınmasını sağlamak

  Kodlama yaparken bir çok değişik uyaran ve çevresel koşulları düşünerek çok boyutlu düşünme yetisi kazanmaktadır. Çocuklar erken yaşta kodlama yapmayı öğrendiğinde; tasarım odaklı düşünme, sistematik şekilde düşünme, olaylar arasındaki ilişkileri görebilme, eleştirel düşünme, problemleri öngörerek çözümler üretebilme yetileri kazanırlar ve yaşıtlarından daha farklı şekilde gelişir. Buradan kazandıkları yetiler sayesinde daha yaratıcı olmakla birlikte, ezberci düşünme yapısından çıkarak daha analitik düşünebilmektedir.

    Kodlama eğitimi sadece bilgisayarlar ile sınırlı değildir. Disiplinler arası etkileşim yönünden de önemlidir. Program yapmak hayatımızın bir parçasıdır aslında. Çocuklar ufak yaşta kazandıkları olayları analiz etme, algoritmik düşünme ve problem çözme becerisi sayesinde farklı alanlarda da sorunlarla karşılaşması durumunda daha sorgulayıcı ve yaratıcı olabilmelerini sağlamak.

Ock