2022/2023 Eğitim ve öğretim yılı okullararası Keçiören İlçe Futbol Birinciliği turnuvasında Küçük Erkek Futbol Takımımız Grup 1.si olarak Finallere katılmış Finaller sonucu Keçiören İlçe 3.sü olmuştur, Bu yeni okulumuzda Futbol takımımızın aldığı ilk derecedir.Okul takımımız madalya ve Kupasını İlçe Kaymakamımızında katıldığı ödül töreni ile almıştır, öğrencilerimizi başarılarından dolayı tebrik ederiz...
Okulumuzca organize edilen Fen Bilgisi Öğretmeni Teoman GİDER tarafından düzenlenen 5.sınıflar ve 7.sınıflar şubeler arası bilgi yarışmasını 5.sınıflardan 5/G sınıfı 7.sınıflardan 7/B sınıfı tüm soruları doğru cevaplayarak 1. olmuşlardır. Öğrencilerimizi başarılarından dolayı tebrik ederiz.
Okulumuz tarafından yürütülen Haftanın Örnek Öğrencileri ve Ayın Sınıfı Projesi kapsamında 29 Mayıs-2 Haziran tarihleri için seçilen öğrencilerimize başarı sertifikaları verilmiştir.
Şehit Arif Çakır Anaokulu Anasınıfı D şubesi öğrencileri Okul Öncesi Ögretmeni Fatma AYGÜN öncülüğünde Nature From the Language of Mythology (Mmitolojinin Dilinden Doğa) adlı projelerine başladılar.
Proje 10'u Türkiye 2'si Yunanistan 2'si Makedonya 1'i Romanya ve 1'i Litvanya olmak üzere 16 öğretmenin işbirliği ile başladı.
Proje ile mitolojide her toplum ve kültürde yaşayanlar için doğanın önemini keşfetmek,Dünya mirası olan mitleri öğrenmek,günümüze ulaşan efsanelerin o dönemde yaşayan insanlar tarafından zenginleştirilip günümüze kadar gelmesini sağlayan ve böylece mitleri meydana getiren insanımızın yaşantısını hep birlikte merakla inceleyip öğreneceğiz
Gazi Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu bünyesinde Prof. Dr. Burcu ERTİT TAŞTAN yürütücülüğündeki “Minik Ellere Diş Fırçalama Etkinliği” isimli sosyal sorumluluk projsi kapsamında 22.05.2023 tarihinde Öğr. Gör. Dr. İsmet Çelebi, Öğr. Gör. Dr. Orhan KAZAN ve Öğr. Gör. İlknur BAKIR danışmanlığında öğrenci ve öğretmenlerimize Diş Hekimlerimiz Öğr. Gör. Dr. Orhan KAZAN ve Öğr. Gör. İlknur BAKIR tarafından “Ağız ve Diş Sağlığı” konulu seminer verilmiştir.
19 Mayıs 1919, “Ya istiklal ya ölüm!” düşüncesiyle yürütülen Türk Kurtuluş Savaşı’nın başlangıcı olarak tarihe geçmiştir. Atatürk, bağımsızlık ve aydınlanma meşalesini yaktığı bugünü “Gençlik ve Spor Bayramı” olarak Türk gençliğine armağan etmiştir. Millî mücadelenin 104. yılında, Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve millî mücadele kahramanlarımızı saygı, minnet ve rahmetle anıyoruz.
Okullararası ilçe şampiyonasında küçük erkekler aynı puan set averajı ile çeyrek finalde kaldı, yıldız kızlarımız yarıfinal oynadı ve ilçe 4. Sü oldu...
Öğrencilerimizi başarılarından dolayı kutlarız.
Okulumuz Türkçe öğretmeni Kübra ERKOÇ 8/C sınıfını ile birlikte Kelime Müzesi gezisi gerçekleştirmişlerdir.
Küçük Erkekler Futbol Turnuvasında Okul Dereceleri:
Sınıflarımızı başarılarından dolayı tebrik ederiyoruz.
KÜÇÜK KIZLAR OKUL SIRALAMASI
1.6/F ELİF DİNÇSOY
2.6/B ELİF SEZEN
3.5/A RÜYA AKSU
YILDIZ KIZLAR OKUL SIRALAMASI
1.7/D AYBÜKE BEREN ÖZDEMİR
2.8/D BERRA MELİS GÖKGÖZ.
3.7/E BELİNAY COŞKUN
KÜÇÜK ERKEKLER OKUL SIRALAMASI
1. 6/H ALİ HAKTAN AYGÜN
2. 6/B BURAK YAZICI
3. 6/G AHMET KEPEZ
YILDIZ ERKEKLER OKUL SIRALAMASI
1. 7/D ÇINAR KERTİŞ
2. 7/C MERT KAZAN
3. 7/E EMİR YETER
Okulumuz Anasınıfı –G-Şubesi öğretmenimiz Fatma AYGÜN'ün kuruculuğunu yaptığı Atölyede Biz Varız Projesi Aralık ayı itibariyle çalışmalarına başladı...
TÜRK BÜYÜKLERİYLE KODLAMA PROJESİ okulumuz anasınıfı öğretmenlerinden Fatma AYGÜN ve projenin ülkemizin diğer şehirlerinden toplam 10 öğretmen ile eTwinning platformunda uygulanıyor.
Okulöncesi ve ilkokul kademesinde eğitimde kodlamanın temellerinin erken yaşta keşfedilmesi, 4-11 yaş çocuğunun kodlamayı daha kolay bir şekilde özümseyebilmesini ve öğrenebilmesini sağlamak.
Okulöncesi ve ilkokul kademesinde kodlamayı verirken Türk büyüklerimizi eserleri ile tanıtırken Türk büyüklerimizi öğrenmelerini sağlamak.
Eğitimde var olan milli değerler bilincimizi oluşturmayı ve korumayı oyun yoluyla kodlamayı kullanarak çocukların öğrenmelerini sağlamak.Web2 araçları ile uzaktan eğitim sürecini destekleyecek çalışmalar da kodlama ile Türk Büyüklerimizin tanınmasını sağlamak
Kodlama yaparken bir çok değişik uyaran ve çevresel koşulları düşünerek çok boyutlu düşünme yetisi kazanmaktadır. Çocuklar erken yaşta kodlama yapmayı öğrendiğinde; tasarım odaklı düşünme, sistematik şekilde düşünme, olaylar arasındaki ilişkileri görebilme, eleştirel düşünme, problemleri öngörerek çözümler üretebilme yetileri kazanırlar ve yaşıtlarından daha farklı şekilde gelişir. Buradan kazandıkları yetiler sayesinde daha yaratıcı olmakla birlikte, ezberci düşünme yapısından çıkarak daha analitik düşünebilmektedir.
Kodlama eğitimi sadece bilgisayarlar ile sınırlı değildir. Disiplinler arası etkileşim yönünden de önemlidir. Program yapmak hayatımızın bir parçasıdır aslında. Çocuklar ufak yaşta kazandıkları olayları analiz etme, algoritmik düşünme ve problem çözme becerisi sayesinde farklı alanlarda da sorunlarla karşılaşması durumunda daha sorgulayıcı ve yaratıcı olabilmelerini sağlamak.